Mr vård & omsorg

Mr vård & omsorg
Johan Berger är coach, föreläsare och handledare inom vård & omsorg

måndag 16 februari 2015

Boka Er plats till "Min bästa dag på jobbet" på sagateatern!


              Föreläsningen ”Min bästa dag på jobbet”
med Johan Berger på Sagateatern i Linköping

                              7 Maj 2015, kl. 09-12


 Föreläsningen "Min bästa dag på jobbet" på Sagateatern och Huddinge konferenscenter i Stockholm

 Vårens häftigaste energikick för medarbetare inom vård & omsorg finns nu att boka för Er organisation!

"Min bästa dag på jobbet” med Johan Berger är en rolig, känslostark och yrkesstärkande inspirationsföreläsning som talar till både hjärta och tanke för medarbetare inom vård & omsorg på tema medarbetarskap. (Kaffe/Te och smörgås i pausen ingår i priset för deltagarna)


"Tillsammans med Johan utforskar deltagarna hur den bästa dagen på jobbet inom vård & omsorg såg ut. Vi gör en resa bakåt. Vi minns och delar med oss, för att sedan resa framåt. Kan det vara så att jag kan skapa fler "bästa dagar på jobbet" genom mitt eget agerande?"

Plats: Sagateatern ligger mitt i Linköping City på Borgmästaregatan 9, Datum: torsdagen den 7 maj 2015, Tid: kl. 09:00-12:00 OBS! insläpp kl. 08:45, Kaffe/Te och smörgås serveras i foajén under pausen. Ingår i priset för alla deltagare.

Bokning 
1-9 st. anmälda medarbetare= 300 kr/person exkl. moms
10 st. anmälda medarbetare = 2,000 kr exkl. moms
20 st. anmälda medarbetare = 3,000 kr exkl. moms
30 st. anmälda medarbetare = 3,850 kr exkl. moms
50 st. anmälda medarbetare = 4,900 kr exkl. moms

Beställaren faktureras med 30 dagars faktureringstid efter genomförd föreläsning.

Anmäl
antal personer, ange för och efternamn, enhet och Er fakturaadress till
johan@johanberger.com  Vid frågor kontakta Johan på 0708 44 95 97
Arr: Johan Berger.
(Sagateatern drivs av Linköpings Kommun och har en publikkapacitet på 200 personer. )

Varmt välkomna!
johanberger.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar