Mr vård & omsorg

Mr vård & omsorg
Johan Berger är coach, föreläsare och handledare inom vård & omsorg

tisdag 14 januari 2014

Individuella samtal mellan Dig och mig

Om Du har behov av individuella samtal om Din arbetsmiljö, utmaningar i  Ditt ledarskap eller andra viktiga delar av Ditt liv så vill jag gärna vara Din partner i att Du ska kunna må bättre.
Min kunskap kring förutsättningarna inom vård & omsorg är en resurs för Dig.

Om Din arbetsgivare är min kund och har ett avtal med mig, kan Du ha möjlighet att få samtalen som företagshälsovård.

Vi kan också boka ett enstaka samtal, så att Du kan pröva hur det känns. Dina behov styr.
Vi kan ses på Din arbetsplats eller annan lösning enligt ök.
Läs mer http://www.johanberger.com/mellan-dig-och-mig/individuella-samtal.php


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar