Mr vård & omsorg

Mr vård & omsorg
Johan Berger är coach, föreläsare och handledare inom vård & omsorg

fredag 23 maj 2014

Reflektionslunch

Med anledning av att jag fyllt 50 år helt nyligen har det varit fokus på det privata i livet.
Att fylla ett halvt sekel är för Er som också har den erfarenheten, inte bara en fråga om att det är mycket att göra. Utan även en fråga om mycket att känna.

Dessutom har två av mina barn fyllt 15 respektive 20 år.

Det har varit ett firandets vår!

Idag är det dock en planerad reflektionslunch klockan 12.00 i Linköpings trädgårdsförening. Samling utanför tropikhuset.

Jag har varken hunnit eller orkat i konkurrens med alla festligheter att marknadsföra det alls egentligen. Men jag kommer att vara där för att reflektera över mina kommande mål.

Välkommen om Du har tid och lust att reflektera över Dina mål tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar