Mr vård & omsorg

Mr vård & omsorg
Johan Berger är coach, föreläsare och handledare inom vård & omsorg

torsdag 29 maj 2014

Det är som tuffast innan det vänder

Visst kan Du känna igen känslan. Det ser mörkt ut. Det är svårt. Men så en dag släpper det plötsligt.

Vi behöver påminna oss om att plattityden "efter regn kommer sol" gäller inte minst i vårt arbetsliv och i våra anstängningar i yrkesrollen. Att ha tålamod med arbetsgrupper och kollegor.

Och när Du har vuxit. Stått ut. Hållt i. Så känns det så skönt att det har lönat sig.

Så ge inte upp, det är som tuffast innan det vänder.

För egen del så känner jag att mina ansträngningar i att få in beställningar på utbildning och föreläsningar och samtal inför hösten nu har börjat ge fina resultat.

Jag har fått bra hjälp i hur relationell försäljning går till av goda vänner som har kunskap och erfarenhet. Tack! 

Och så roligt det blir att presentera sina tjänster när ingången är att faktiskt kunna erbjuda hjälp och stöd som gör skillnad i beställarens organisation.

Jag älskar folket inom vård & omsorg! Ledare och medarbetare ni är fantastiska:-)

Nu ser jag fram emot hösten fast jag älskar sommaren.

Läs mer om hur jag kan hjälpa just Dig och Din verksamhet
http://www.johanberger.com

P.S missa inte bästa pepplåten (house/club/dance) inför mina uppdrag just nu. kanske kan Du dansa loss till den också?
#APartOfYou med Didrick från Linköping, klättrar uppåt på Itunes just nu.
D.S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar