Mr vård & omsorg

Mr vård & omsorg
Johan Berger är coach, föreläsare och handledare inom vård & omsorg

måndag 30 mars 2015

Bokningar utomlands

Nu är jag redo att spänna bågen. Jag vill genom mina föreläsningar möta Er som arbetar i annat land;
USA, Ryssland, Polen, Finland, Danmark, Tyskland, Frankrike m fl.

En del skillnader i organisationsuppbyggnad finns ju naturligtvis men vad jag förstått genom att samtala med en del av Er genom skype och google+ så finns det väldigt många likheter och behov inom världens vård & omsorg.

Spänn bågen ni också och bjud in mig till Er egen vård & omsorgsvärld. Med Ryan Air och ett skapligt enkelrum på plats så behöver det inte bli så dyrt att boka mig. Ni har allt att vinna:-)

Skicka bokningsförfrågan redan idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar