Mr vård & omsorg

Mr vård & omsorg
Johan Berger är coach, föreläsare och handledare inom vård & omsorg

söndag 9 februari 2014

Utvärderingar

Utvärderingar är ovärderliga.

Förutom att vi får höra allt vi är bra på, får vi också konstruktiv kritik och information om sådant vi inte tänkte på, glömde bort eller missade när vi föreläste eller höll i en utbildning.

Tack kära deltagare ni hjälper mig att bli bättre.

En deltagare i Ystad häromdagen blev så inspirerad av min inledning på föreläsningen att deltagaren skulle göra samma sak på varje APT-möte framåt. Jättekul!
Jag lovar att jag tar med mig all konstruktiv kritik jag får. Det hjälper mig att bli ännu bättre på att göra Er bättre som ledare.

Dessutom ska jag försöka träna på att ta till mig även positiv kritik.
Vilket nästan är det svåraste av allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar